Plan imprez do pobrania
STYCZEŃ 2020, LUTY 2020
Regulamin uczestnictwa 
POBIERZ

Notice: Undefined property: Joomla\CMS\Categories\CategoryNode::$catid in /home/www/mok.glogow.pl/splash/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 184

Notice: Undefined property: Joomla\CMS\Categories\CategoryNode::$link in /home/www/mok.glogow.pl/splash/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 264

TEATR IM. A. GRYPHIUSA - REPERTUAR - LUTY

Bilety na wydarzenia w sprzedaży od 10.01.2020r. z wyjątkiem koncertu Marka Dyjaka - bilety na ten koncert dostępne od 23.01.2020r. w Biurze Obsługi Klienta CK od godz. 10.00, w kasie Teatru od godz. 14.00 oraz na ekobilet.pl

Zapraszamy również na fb Teatru: Teatr im. A.Gryphiusa

Program:

02.02.2020r. (niedziela) godz. 18.00
Teatr im. A.Gryphiusa


KONCERT: MUZYCZNY TEATR AGNIESZKI OSIECKIEJ 

Bilety: 10zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta i internetowo: https://ekobilet.pl/mok-glogow/muzyczny-teatr-agnieszki-osieckiej-1578554196588/398078-bilety-na-koncert

 

Wyjątkowy koncert piosenek Agnieszki Osieckiej w głogowskim teatrze. Jest to autorski projekt młodych ludzi związanych z Głogowem. To koncert zarówno dla tych, którzy lubią nucić ponadczasowe przeboje poetki, jak i dla wszystkich ciekawych oryginalnych interpretacji znanych utworów. Uczestnicy koncertu będą mogli poznać mniej znane teksty poetki ale nie zabraknie także znanych i lubianych przebojów jak: "Zielono mi" czy "Kiedy mnie już nie będzie". Na scenie pojawią się doświadczeni wokaliści, którzy niejednokrotnie prezentowali swój talent wokalny głogowskiej publiczności oraz głogowianie, którzy zaczynają swoją przygodę ze sceną, więc będą mogli być Państwo świadkami ich debiutu na "dużej scenie".

Towarzyszyć im będzie zespół doświadczonych muzyków z Głogowa i Zielonej Góry w składzie: Filip Gąsiorowski, Maciej Kozioł, Konrad Kubas, Ela Samosiuk, Natalia Fudali, Gabriela Mandziuk, Adrian Olszewski, Magdalena Przybylska, Emilia Pyziak, Kinga Sawicka


 Repertuar Teatru w lutym:


 

14.02.2020r. (piątek) godz. 19.00
Teatr im. A.Gryphiusa


WALENTYNKI W TEATRZE: MIKROMUSIC

Bilety: 70zł indywidualny, 100zł od pary
dostępne w Biurach Obsługi Klienta MOK i Teatru od 20.01.2020r. godz. 14.00


Mikromusic to polski zespół grający muzykę określaną jako avant pop lub art pop.W ich twórczości słychać inspiracje słowiańskim folkiem, jazzem, rockiem i elektroniką. Na koncie mają sześć płyt studyjnych i trzy albumy koncertowe. Grali na najważniejszych polskich festiwalach i koncertowali za granicą. Zespół został dwukrotnie nominowany do najważniejszej polskiej nagrody muzycznej czyli Fryderyków w kategorii Alternatywna Płyta Roku, a teledyski do ich utworów wielokrotnie otrzymały wyróżnienia na takich festiwalach jak Yach Film Festival, Camerimage, Berlin Music Video Awards. Oglądalność teledysków Mikromusic na YouTube sięga kilkudziesięciu milionów. Ostatnia płyta „Tak mi się nie chce” oraz wyprzedane sale koncertowe plasują zespół w gronie najbardziej popularnych zespołów w Polsce roku 2019 r.

Mikromusic z Dolnej Półki to całkiem nowa, akustyczna odsłona zespołu. Szukając niecodziennych brzmień grupa sięgnęła po nietypowe instrumenty. Czego nie umieli zrobić sami, kupili u lokalnych rzemieślników bądź znaleźli na targu staroci. Na koncercie można usłyszeć takie instrumenty jak gitary z pudełek po cygarach czy miski dla psów, weselny akordeon, saxhorn barytonowy, basowy flet czy turecki saz. Będzie też więcej śpiewania na głosy. Podczas jesiennej trasy zespół promuje nowe wydawnictwo pt. "Mikromusic z Dolnej Półki".


20.02.2020r. (czwartek) godz. 17.30 i 19.30
Teatr im. A. Gryphiusa

 



SPEKTAKL: NIEDŹWIEDŹ. OŚWIADCZYNY
Teatr im. C. K. Norwida z Jeleniej Góry

 

Bilety: 50zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta i internetowo: bilety

 

„Niedźwiedź” i „Oświadczyny” Antona Czechowa – światowa klasyka komedii, od ponad stu lat ukochany przez aktorów materiał, dający szansę stworzenia popisowych kreacji. W Teatrze im. Norwida obie pozycje wyreżyseruje w ramach jednego wieczoru młody, wykształcony w tradycji teatru rosyjskiego, zamieszkały w Gruzji, lecz działający też poza jej granicami, Azer Turgay Velizade. Na scenie zobaczymy Magdalenę Kępińską, Martę Kędziorę, Jacka Grondowego, Kazimierza Krzaczkowskiego, Andrzeja Kępińskiego i Bogusława Siwko. Scenografię i kostiumy do przedstawienia stworzyła debiutująca w teatrze Sara Sulej, córka Sławomira Suleja – znanego aktora, który pierwsze zawodowe kroki stawiał także u Norwida.

Czas trwania: ok. 1 h 30 min

Autor: Anton Czechow
Reżyser: Turgay Velizade
Scenografia: Sara Sulej


Repertuar Teatru:

21.02.2020r. (piątek) godz. 19.00
Teatr im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie

KONCERT - MAREK DYJAK - promocja płyty "PIĘKNY INSTALATOR"
KONCERT z OKAZJI DNIA JĘZYKA OJCZYSTEGO

Bilety:
50zł/osoba
- dostępne w Biurze Obsługi Klienta MOK /od 23.01.2020 od godz. 10.00
- dostępne w Biurze Obsługi Klienta Teatru /od 23.01.2020 od godz. 14.00
- dostępne na stronie www.ekobilet.pl /od 23.01.2020 od godz. 10.00.
ZAPRASZAMY!

"Piękny instalator" to tytuł albumu Marka Dyjaka, który ukazał się nakładem wydawnictwa Agora 29 listopada 2019 roku. Jest to tytuł piosenki, do tekstu
Jana Kondraka, która była próbą nawiązania do obrazu Jerzego Dudy-Gracza, tą piosenką Marek Dyjak w 1995 roku wyśpiewał jedną z nagród Studenckiego
Festiwalu Piosenki w Krakowie. Jak sam mówi "Piosenka oczywiście została lekko zmodyfikowana, wcześniej była strasznie agresywna i wulgarna, co dało
mi nagrodę, ale dziś nikt by jej nie chciał puścić w radiu, dlatego na potrzeby tego albumu została troszeczkę zmiękczona". Na albumie tę piosenkę Marek Dyjak
zaśpiewał w duecie z raperem Vieniem. Gościnnie na krążku pojawi się także Renata Przemyk, oraz Zosia Hiszpańska młoda skrzypaczka, grająca temat do muzyki
z filmu „Jasminum” Zygmunta Koniecznego, do którego słowa na potrzeby piosenki „Miriam” napisał Robert Kasprzycki. Wokalista przyznaje, że zmienia się nieco
brzmienie i klimat tego albumu. Jak mówi "Będzie to inny rodzaj muzyki, nie umiem tego opisać. Musicie Państwo posłuchać. Wydaje mi się, że nastąpił jakiś zwrot,
jakaś progresja."


Zdjęcia Wojtek Kornet
Na płycie znajdą się piosenki autorstwa Jana Kondraka, Roberta Kasprzyckiego, Jacka Musiatowicza, Artura Andrusa, Dariusza Milińskiego i Adama Struga, oraz
temat z filmu „Jasminum” Zygmunta Koniecznego. Za produkcję muzyczną i opracowanie całości materiału odpowiada Marek Tarnowski, który od lat
współpracuje z Artystą, tworząc część Jego zespołu.
Premiera płyty 29 listopada 2019 roku
Wydawnictwo Agora
Okładka i grafika albumu – Jarosław Koziara
Zdjęcia Wojciech Kornet


Zdjęcia Wojtek Kornet

1. PIĘKNY INSTALATOR feat. Vienio (muz Marek Tarnowski sł Jan Kondrak)
2. ZAPALASZ OGIEŃ (muz Marek Tarnowski sł Jan Kondrak)
3. PIOSENKA NA KLĘCZKACH (muz i sł Jan Kondrak)
4. BEZ (muz i sł Adam Strug, opracowanie Marek Tarnowski)
5. PIES (muz Marek Tarnowski sł Jacek Bieleński)
6. JESZCZE RYBY (muz Marek Tarnowski sł Dariusz Miliński)
7. MIRIAM (temat z filmu „Jasminum” do muzyki Zygmunta Koniecznego)
8. PRZYKWYKŁEM JUŻ (muz i sł Jacek Musiatowicz)
9. WARSZAWO (muz Marek Tarnowski sł Artur Andrus)
10. WIELKA feat. Renata Przemyk (muz Marek Tarnowski sł Jan Kondrak)
Produkcja muzyczna - Marek Tarnowski
Zdjęcia Wojtek Kornet
Oprawa graficzna Jarosław Koziara
Wydawnictwo Agora Muzyka

22.02.2020r. (sobota) godz. 19.00
Teatr im.A.Gryphiusa

SPEKTAKL: GRUBASKA 
Teatr Miejski z Leszna

 

Bilety: 50zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta oraz internetowo: bilety



reżyseria: Błażej Baraniak, Elżbieta Zającówna
kostiumy: Aleksandra Szempruch
muzyka: Damian Lindner
reżyseria światła: Sebastian Nowicki
obsada: Izabela Noszczyk

 


Żyjesz w świecie, który wymaga od ciebie doskonałości. A przynajmniej tak ci się wydaje: świat kocha tylko doskonałych. Ci niedoskonali mają przechlapane, mają zołzy zamiast koleżanek w pracy, mają faceta bydlaka, nawet w sklepie nimi pomiatają. A ty taka właśnie jesteś: niedoskonała. Jesteś… gruba. Zrób w końcu coś ze sobą! Odchudź się, wtedy znikną twoje wszystkie problemy. Grubi nie zasługują na szczęście. Czy jednak na pewno tak jest? Czy twoje problemy to tylko kwestia kilogramów? Czy inni patrząc na ciebie widzą tylko te kilogramy? A może sekret tkwi gdzie indziej, w twojej głowie? Tak, to prawda, zawsze warto podjąć walkę o siebie ze sobą. Tylko wtedy masz szansę na zwycięstwo. Zawsze warto coś zrzucić. Ale czy prawdziwym i jedynym zwycięstwem są szczupłe nogi i talia osy? Zwycięstwo ma wiele wymiarów. Przekonaj się sama.


Repertuar Teatru:

23.02.2020r. (niedziela) godz. 12.00
Teatr im. A. Gryphiusa

SPEKTAKL DLA DZIECI: POLUK 1
Teatr Barnaby z Gdańska

Bilety: 20zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta i internetowo: bilety

 

Czas trwania 50-60min

Występują: Marcin Marzec, Stanisław Wojciechowski
lalki: Stanisław Wojciechowski

Co by się stało, gdyby na Świecie został tylko jeden człowiek? na pewno by szukał przyjaciela, to oczywiste. Może znalazłby przez przypadek jakiegoś kundelka? A może czyhało by na niego jakieś straszne niebezpieczeństwo? Strach ma wielkie zielone oczy, a do przezwyciężenia go, potrzebna jest wiara w siebie i odrobina szczęścia. Czy Polukowi1 uda się znaleźć przyjaciela? nie wiadomo… na pewno będzie musiał się sporo natrudzić żeby zwyciężyć wielkiego Zielonego Mr Stracha.  Lalkowa opowieść o ostatnim człowieku na Ziemi, który błądzi po bezkresnej pustyni, szukając sensu swojego istnienia. Pełna ironii i czarnego humoru historia, przybliży nam sentencję:
"Czasem brak jednej osoby sprawia, że świat zdaje się wyludniony" - Alphonse de Lamartine

 

Repertuar Teatru:

15.02.2020r. (sobota) godz. 19.00
Teatr im. A. Gryphiusa

CZYTANIE DRAMATU „REDYK” - TEATR JEDNEGO MOSTU

Bilety: 10zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta oraz internetowo: bilety

 

Głogowscy aktorzy z Teatru Jednego Mostu jako pierwsi w Polsce przeczytają scenariusz dramatu „Redyk”, napisanego przez Antione’a Jaccouda, szwajcarskiego dramaturga, a także dziennikarza i socjologa. Będzie to czytanie wyreżyserowane przez Aleksandrę Stelmach oraz Aleksandrę Cieślak. Zapraszamy na spotkanie z nową w Głogowie formą teatralną. 



Repertuar Teatru - luty 2020:


08.02.2020r. (sobota) godz. 10.00
Teatr im. A.Gryphiusa

AKTORZY CZYTAJĄ DZIECIOM 2

Bilety: 10 zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta i internetowo: bilety

 

Miejski Ośrodek Kultury zaprasza najmłodszych na wyjątkowy cykl wydarzeń. W Teatrze im. Andreasa Gryphiusa gościć będziemy aktorów z różnych rejonów Polski. Będą oni czytać bajki młodym głogowianom.

Zapraszamy na chwilę relaksu i przeniesienia się do któregoś ze światów stworzonych przez najlepszych bajkopisarzy.

Miejsca siedzące znajdować się będą na scenie, najmłodsi usiądą na poduszkach, by posłuchać bajkowych opowieści.

28.02.2020r. (piątek) godz. 19.00
Teatr im. A.Gryphiusa


BŁAŻEJ KRAJEWSKI: STAND UP


Bilety: 50zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta i na stronie: https://ekobilet.pl/mok-glogow

 

Komik z Bydgoszczy. Na scenie od 2013. Najbardziej znany z genialnych modulacji głosowych, a jego nagranie z charakterystycznym syntezatorem głosowym Ivona było wyświetlone miliony razy. Wciela się w barwne postacie zaczerpnięte ze świata popkultury i "kolorowe" ptaki z rodzinnej Bydgoszczy.

 „Komedia Pomyłek” rozbawia do łez historiami z rodzinnej Bydgoszczy, wieloma wpadkami , które Błażej przyciąga do siebie jak magnes oraz imitacjami głosów znanych postaci. Najnowszy program bydgoskiego komika, to przemyślane, spójne oraz uniwersalne widowisko komediowe, realizowane na najwyższym poziomie scenotechnicznym oraz artystycznym.

25.01.2020r. (sobota) godz. 19.00
Teatr im. A. Gryphiusa

KONCERT NOWOROCZNY POD PATRONATEM PREZYDENTA GŁOGOWA:
KRZYSZTOF MEISINGER I SINFONIETTA CRACOVIA

 Bilety w sprzedaży od 13.01.2020r. w Biurze Obsługi Klienta MOK. 

 

Projekt "ASTOR" powstał w 2015 roku i miał swoją premierę w Sali Koncertowej Filharmonii w Szczecinie. Wówczas wspólnie z Krzysztofem Meisingerem wystąpiła Sinfonia Vrasovia. Koncert zgromadził nadkomplet publiczności i zakończył się wielominutowymi owacjami na stojąco. Zaprezentowany wówczas program zawierał najbardziej spektakularne dzieła mistrza tanga – Astora Piazzolli, a także muzykę filmową Ennio Morricone oraz najbardziej znane gitarowe dzieła hiszpańskich twórców w opracowaniu na gitarę i orkiestrę. Sukces koncertu był tak duży, że niedługo później został nagrany album ASTOR w Studiu S-2 Polskiego Radia w Warszawie. 27 września 2015 roku odbyła się premiera płyty podczas koncertu w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Na widowni zasiadło wówczas blisko 2000 słuchaczy, a koncert zakończył się także owacjami na stojąco i ogromnym sukcesem. Z podobną reakcją spotkały i spotykają się wszystkie koncerty w ramach tego projektu.
Od tamtego czasu niniejszy projekt zgromadził na widowniach blisko 50 000 melomanów – kilkanaście koncertów z orkiestrą Sinfonia Varsovia w Polsce i wspólna trasa po Japonii, a także wiele koncertów z innymi orkiestrami w Polsce i za granicą. Wszystkie koncerty zafascynowały nie tylko słuchaczy, ale także krytyków którzy nie mogą wyjść z podziwu dla gry Krzysztofa Meisingera jak i fascynacji dla tego projektu.
W Głogowie Krzysztof Meisinger wystąpi z jedną z najlepszych orkiestr kameralnych Europy – „Sinfonietta Cracovia”.

Krzysztof Meisinger – ten pochodzący z Głogowa gitarzysta zdaniem krytyki i melomanów z całego świata jest jednym z najwybitniejszych i najbardziej charyzmatycznych gitarzystów klasycznych naszych czasów. Jego talent międzynarodowa krytyka porównuje do talentu Pepe Romero czy Piotra Anderszewskiego. Współpracuje z takimi gwiazdami muzyki klasycznej jak Sumi Jo, Filharmonia Praska, Philharmonia Quartett Berlin czy orkiestra Academy of St Martin in the Fields. Wstępuje na całym świecie od Tokyo po Los Angeles i Buenos Aires grając koncerty w najbardziej renomowanych salach takich jak Filharmonia Berlińska, Wigmore Hall w Londynie, Tokyo International Forum, Theatre du Chatelet w Paryżu, Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie, Raitt Recital Hall w Malibu czy Grossmunster w Zurichu. Debiut Krzysztofa Meisingera w 2014 roku w Filharmonii Berlińskiej zakończył się wielominutową owacją na stojąco. Jego nagrania zdobywają liczne nagrody i wyróżnienia. Jego album „Melodia Sentimental” nagrany w słynnym Abbey Road Studio w Londynie został wybrany przez krytykę niemiecką jako jeden z 10 najlepszych albumów świata z muzyką klasyczną roku 2013. Dwie kolejne płyty nagrane wspólnie z orkiestrą Sinfonia Varsovia - album Astor oraz jego pierwsza płyta DVD - Astor live at the Opera odnoszą bardzo duży sukces zarówno wśród melomanów, jak i krytyki. Obecnie ukazała się płyta „Vivaldissimo” którą nagrał razem z założoną przez siebie orkiestrą barokową „Poland baROCK”, którą krytyka zapowiada jako sensacyjną. Do jego mistrzów należą wielcy gitarzyści naszych czasów tacy jak Aniello Desiderio czy Christopher Parkening. W Głogowie kształcił się w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w klasie Bolesława Brzonkalika. Jest założycielem i dyrektorem artystycznym MEISINGER Music Festival który od 2017 roku odbywa się w Szczecinie. Dzięki niemu w Szczecinie wystąpili tacy artyści jak Ivo Pogorelich, Piotr Anderszewski, Mariza, L’Arpeggiata, Soyoung Yoon, Janoska Ensemble, Alena Baeva, Daniel Stabnrawa, Sinfonia Varsovia i wielu innych światowej sławy muzyków. Rozmach i najwyższy poziom artystyczny sprawiły, że jest to obecnie największy i najbardziej prestiżowy festiwal muzyki klasycznej na Pomorzu Zachodnim.
„Od wieków nie słyszałem tak fascynującej indywidualności jak Krzysztof Meisinger i mam nadzieję, że na tego wyjątkowego gitarzystę czeka światowa kariera, bo świat zasługuje na jego grę, wirtuozerię, indywidualność i emocje!”
„The Listener” – Rainer Aschemeier (Germany)

 

Recenzja z premiery projektu ASTOR w Filharmonii Szczecińskiej w maju 2015 roku:

„To prawda, że Krzysztof Meisinger jest świetnym gitarzystą, wirtuozem, ba! – mistrzem gitary. Potwierdziły to owacje po koncercie w Filharmonii Szczecińskiej, bo grał porywająco. To wszystko prawda, jednak nie to jest najważniejsze , bo powiedzieć trzeba więcej – Meisinger jest kreatorem muzycznych światów, słyszało się w kuluarach, że genialnym. Gra odważnie, zapamiętuje się w muzyce, która go wchłania i wchłania słuchaczy. Gdy gra, nie istnieje nic poza muzyką. W niedzielę grała z Krzysztofem Meisingerem orkiestra Krzysztofa Pendereckiego, Sinfonia Varsovia (…) Za pulpitem koncertmistrza zasiadła związana z nią od kilku miesięcy znakomita skrzypaczka Anna Maria Staśkiewicz (…) Rozumieją się w mig co w niedzielę potwierdzili. Inni muzycy Sinfonii Varsovii też nie kryli fascynacji grą Meisingera, acz – jako solista i dyrygent jednocześnie – stawiał im zadania arcytrudne. Był to po prostu wieczór mistrzów wartych mistrza. (…) Był to genialny, porywający koncert. Nie ma w tym przesady, lecz radość, że mogło się być na takim koncercie.”
Bogdan Twardochleb – Kurier Szczeciński

Recenzja po koncercie promującym płytę ASTOR w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie:

"W niedzielę, 27 września, ostatniego dnia Szalonych Dni Muzyki miałam okazję wziąć udział w niecodziennym spotkaniu z wyjątkowym artystą, Krzysztofem Meisingerem i jego gitarą klasyczną. Mistrzowska gra, charakterystyczny styl, który muzyk zaprezentował podczas koncertu; profesjonalne, bardzo zindywidualizowane podejście do utworów Astora Piazzolli i „nuevo tango” zachwyca i zaskakuje. Interpretując muzykę kompozytora, Meisinger, gitarzysta i dyrygent, jeszcze silniej uwypukla obecne u Piazzolli elementy jazzu. Wraz z towarzyszącą mu orkiestrą Sinfonia Varsovia (jak zwykle niezawodną i znakomitą) wykonał utwory „Bandoneon”, „Milonga del Angel”, „Libertango”, „Soledad” oraz „Concierto para Quinteto”. Wspaniały koncert, emanujący charakterystycznym tangowym pulsem, pełnym ognia brzmieniem to wyraz kunsztu, emocji oraz technicznej perfekcji całego zespołu. Chciałoby się jeszcze i jeszcze..."
Anna Czajkowska – teatrdlawas.pl

Program:
Gerardo Matos Rodriguez (1897-1948) – „La Cumparsita” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Krzysztof Meisinger)
Carlos Gardel (1890-1935) – „El dia que me quieras” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Krzysztof Meisinger)
Ennio Morricone (*1928) – „Cinema Paradiso Suite” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Krzysztof Meisinger)
Carlo Domeniconi (*1947) – Koyunbaba na gitarę solo
Isaac Albeniz (1860-1909) – „Asturias” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Krzysztof Meisinger)
***
Astor Piazzolla – „Bandoneon” from „Suite Troileana” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Bernard Chmielarz)
Astor Piazzolla – „Milonga del Angel” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Bernard Chmielarz)
Astor Piazzolla – „Libertango” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Bernard Chmielarz)
Astor Piazzolla – „Soledad” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Bernard Chmielarz)
Astor Piazzolla – „Concierto para Quinteto” na gitarę i orkiestrę smyczkową (ar. Bernard Chmielarz)

Teatr m.Andreasa Gryphiusa
Rynek 8

Fb: Teatr im. A.Gryphiusa


dostępne w Biurze Obsługi Klienta MOK (od godz. 10.00) i na www.ekobilet.pl

Bilety na KONCERT POD PATRONATEM PREZYDENTA GŁOGOWA (25.01): dostępne w sprzedaży od 13.01.2020r. 

UWAGA! DRUGI TERMIN SPEKTAKLU "BOEING BOEING": 22.01.2020r., godz. 19.00. Bilety w sprzedaży od 18 grudnia godz. 10.00.

Repertuar - styczeń 2020r.:

 

 

TEATR IM. A. GRYPHIUSA w Głogowie
Rynek 8

Program spektakli 22.11 - 06.12.2019r.

UWAGA: spektakl dla dzieci pt. "Brzydkie kaczątko" zostanie wystawiony ponownie dn. 06.12.2.019r. o godzine 18.00!
Bilety: https://ekobilet.pl/mok-glogow/brzydkie-kaczatko-1574846022614/390899-bilety-na-spektakl

Zapraszamy!

: na plakacie



08.12.2019r. (niedziela) godz. 17.00
Teatr im. A.Gryphiusa w Głogowie

 

Koncert: „Leclair, czyli Vivaldi z Paryża”
Filharmonia bez Filharmonii

 

Wykonawcy:
zespół barokowy Green Kore
Joanna Boślak-Górniok - klawesyn
Jesenka Balic Zunic (Dania) - skrzypce

 

Wstęp wolny – bezpłatne wejściówki do odbioru w Biurze Obsługi Klienta MOK od 30.11.2019r.

 

 

 

Od 4 do 8 grudnia na Ziemi Lubuskiej, na Dolnym Śląsku i w Wielkopolsce trwać będzie trzecia z tegorocznych odsłon cyklu koncertowego „Filharmonia bez Filharmonii”. W grudniowych koncertach zaprezentują się, podobnie jak poprzednio: kameralna orkiestra Green Kore z udziałem duńskiej skrzypaczki Jesenki Balic Zunic oraz klawesynistki Joanny Boślak-Górniok. Wspólnie wykonają program zatytułowany „Leclair, czyli Vivaldi z Paryża” poświęcony postaci wielkiego francuskiego skrzypka i kompozytora, a także tancerza i baletmistrza Jean-Marie Leclaira.

 

Celem cyklu „Filharmonia bez Filharmonii” jest stworzenie albo raczej odtworzenie tradycji regularnej obecności muzyki klasycznej w miejscowościach, które nie mają swoich własnych instytucji kultury muzycznej. W dużych miastach to właśnie filharmonie zapewniają słuchaczom dostęp do dzieł największych twórców muzyki klasycznej. W mniejszych miastach to zadanie spada na barki zajmujących się i tak już wszystkim lokalnych ośrodków kultury. To one zresztą są głównymi partnerami „Filharmonii bez Filharmonii”.

W odróżnieniu od „prawdziwych” filharmonii w ramach projektu dominować będzie muzyka XVII i XVIII wieku i dzieła, które należą do jej kanonu. To część koncepcji, która zakłada, że uczestnicząc w koncertach, słuchacze będą mieli szansę uzyskać możliwie szeroką perspektywę muzyki przeszłości.

Inicjatorem projektu jest Fundacji Muzyki Dawnej „Canor”, znana m.in. z organizacji festiwalu „Muzyka w Raju” w lubuskim Paradyżu. Strona artystyczna powierzona została artystom związanym z orkiestrą Kore oraz młodym polskim muzykom, którzy zdobywają profesjonalne szlify w zespole Green Kore. Od strony muzycznej całością kieruje klawesynistka Joanna Boślak-Górniok.

Grudniowe koncerty „Filharmonii bez Filharmonii” pod tytułem „Leclair, czyli Vivaldi z Paryża”  odbędą się: 4 grudnia w Dzierżoniowie (Sala Koncertowa DOK), 5 grudnia w Obornikach Wlkp. (Sala koncertowa OOK), 6 grudnia w Świdnicy k. Zielonej Góry (Muzeum Archeologiczne Środkowego Nadodrza), 7 grudnia w Sulechowie (aula Wydziału Zamiejscowego Uniwersytetu Zielonogórskiego) i 8 grudnia w Głogowie (Teatr Miejski im A. Gryphiusa).

 

Partnerem głównym cyklu jest Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, a współorganizatorami i partnerami poszczególnych koncertów: Dzierżoniowski Ośrodek Kultury, Urząd Miejski w Dzierżoniowie, Obornicki Ośrodek Kultury, Muzeum Archeologiczne Środkowego Nadodrza, Gmina Świdnica, Uniwersytet Zielonogórski, Gmina Sulechów, Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie, Miasto Głogów. Patronem medialnym cyklu jest Radio Zachód.

 

 O KONCERCIE:

Ilu było Vivaldich?

Znamy doskonale manierę, która każe opisywać kogoś przez porównanie z kimś innym. Media aż trzeszczą od takich porównań. Polacy mogą więc mieć swojego Einsteina, Francuzi swojego Hitchcocka, Anglicy własnego Dostojewskiego, Czesi Edisona, Rosjanie Hendrixa, Austriacy Kubę Rozpruwacza, Kolumbijczycy Lance Armstronga, Węgrzy Roberta Kubicę, a Grenlandczycy Pelego.

Tego typu porównania są oczywiście skrótem myślowym, który w zależności od przypadku może być formą oddania komuś hołdu, wyrazem podziwu albo potępienia, wreszcie zwykłą złośliwością. Ważne, że odwołujemy się do postaci rozpoznawalnych w takim stopniu, że ich nazwiska stały się symbolami opisującymi charaktery, osiągnięcia, występki, tragedie konkretnych oraz konteksty kulturowe i społeczne. Einstein to synonim geniusza nauki, Hitchcock arcymistrza filmu, Lance Armstrong oszusta, Robert Kubica kogoś, kto lekkomyślnie zmarnował swoją szansę albo kogoś, kto wykazuje nadzwyczajną, chociaż kontrowersyjną, determinację w walce o powrót na szczyt.

Jednak nie wszyscy lubią taką metaforykę. Ich zdaniem, powiedzieć o jakimś gitarzyście, że jest polskim Hendrixem, to de facto deprecjonować jego indywidualność i oryginalność. Czy nie wystarczy powiedzieć, że gitarzysta z Polski jest doskonałym muzykiem, który pod pewnymi względami przypomina Hendrixa, ale pod wieloma się od niego różni? Czy zamiast uciekać się do upraszczających skrótów, nie lepiej odnaleźć to, co niepowtarzalne? A może to wyraz kompleksów, które każą szukać dowartościowania w zestawieniu z postaciami powszechnie znanymi i cenionymi?

Przyznam od razu, że nazwałem Jean-Marie Leclaira „Vivaldim z Paryża” wyłącznie z tego powodu, by zwrócić na tego wspaniałego twórcę uwagę tych z Państwa, którzy o nim nie słyszeli, za to słyszeli dużo o Antonio Vivaldim. Taki mały promocyjny trik, który - mam nadzieję - mi wybaczycie.

Leclair i Vivaldi byli świetnymi skrzypkami i pisali znakomite utwory na swój instrument. Leclair pisał w stylu zbliżonym do Vivaldiego, a wielu dzisiejszych skrzypków uważa niektóre jego kompozycje, m.in te, które usłyszymy na grudniowych koncertach, za ciekawsze niż dzieła włoskiego księdza z Wenecji.

Ogólnie rzecz biorąc nie może być jednak wątpliwości, że Vivaldi był kompozytorem wszechstronniejszym i eksperymentatorem naśladowanym w całej Europie. O Leclairze nie można jednak w żadnym wypadku powiedzieć, że był wyłącznie naśladowcą Vivaldiego. Słuszniejsze byłoby wskazanie, że bazując na modelach muzycznych Vivaldiego, wzbogacał je o elementy muzyki francuskiej i przepuszczał przez swoją oryginalną wyobraźnię.

Pod jednym względem przerastał Vivaldiego po wielokroć, był znakomitym tancerzem i baletmistrzem. O kimś spośród swoich najlepszych tancerzy Włosi mogli więc mówić, że jest Leclairem z Rzymu, Wenecji albo Turynu.

 Cezary Zych


 

Filharmonia bez Filharmonii

Grudzień 2019

 

Środa, 4 grudnia
Dzierżoniów, Sala Koncertowa Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury
godz. 18:00

 

Czwartek, 5 grudnia
Oborniki Wlkp., Sala Obornickiego Ośrodka Kultury
godz. 18:00

 

Piątek, 6 grudnia
Świdnica, Muzeum Archeologiczne Środkowego Nadodrza
godz. 18:00

 

Sobota, 7 grudnia
Sulechów, Aula Filii Uniwersytetu Zielonogórskiego
godz. 18:00

 

Niedziela, 08 grudnia
Głogów, Teatr Miejski
godz. 17:00

 

 

03.11.2019r. (niedziela) godz. 19.00
sala widowiskowa MOK

TEATR POLSKA: SPEKTAKL "TRZY ĆWIERCI DO ŚMIERCI"

Wstęp: bezpłatne wejściówki do odbioru w Biurze Obsługi Klienta MOK



Monodram lalkowy inspirowany opowieściami z Supraśla, zebranymi i opracowanymi przez Wojciecha Załęskiego w zbiorze „Hecz precz stała się rzecz” oraz książką „Po trochu” Weroniki Gogoli.

Wszystko zaczęło się od prababki Weroniki, która przeniosła Śmierć przez rzekę i w ten sposób zapewniła kobietom w swojej rodzinie długowieczność. Jest to jednak dar problematyczny. Bohaterka pragnie zakończyć swój zbyt długi żywot. Wcześniej jednak musi dokonać rachunku sumienia. Czy ciąży na niej przekleństwo złych ludzi? A może sama odpowiada za swoje nieszczęście? Czy ktoś przyjdzie jej z pomocą?

 

Spektakl zrealizowano dzięki stypendium artystycznemu "Młodzi Twórcy" Prezydenta Miasta Białegostoku.

 

Lalka została wykonana przez Karolinę Martin podczas warsztatów "Laboratory of creation body-puppets" z Natachą Belovą.

 

NAGRODY:

II miejsce oraz Nagroda Publiczności, Festiwal Teatrów Niezależnych Garderoba w Warszawie

"Złota podkowa pegaza", XV Międzynarodowe Spotkania z monodramem w Suwałkach

Nagroda Jury, 6. Ogólnopolski Festiwal Monodramów MONOfest w Łodzi

 

Nagroda Rady Artystycznej – statuetka "Strzała Północy 2018",

Nagroda Główna publiczności oraz Nagroda Dyrektora Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie,
6. Koszalińskie Ogólnopolskie Dni Monodramu – "Debiuty Strzała północy 2018"

 

OBSADA

Babucha - Karolina Martin

animacja materiału, śpiew - Zofia Straczycka, Magdalena Słowik

 

INNI REALIZATORZY

muzyka na żywo:

altówka - Paula Kowalczyk,

wiolonczela - Piotr Klauza

realizator światła - Emil Lipski

10.11.2019r. (niedziela) godz. 19.00
sala widowiskowa MOK


TEATR POLSKA: SPEKTAKL "KRÓLOWIE STRZELCÓW"

godz.17.00-19.00
Spotkanie wprowadzające do spektaklu pt. "Piłka jest okrągła, a bramki są dwie"
Spotkanie dla młodzieży i dorosłych poprowadzą Paweł Janicki i Beata Dąbrowiecka - Teatr Zabrze
Wstęp wolny!

Opis spektaklu

"Gdyby próbować jednym zdaniem ująć o czym jest przedstawienie Królowie Strzelców, to można by powiedzieć, że o polityce i sporcie. Chociaż może w odwrotnej kolejności, o sporcie i polityce. Tylko, to nie do końca prawda. Sport w zetknięciu z polityką ma wyjątkową moc tworzenia mitów. Tak było zawsze. Obie te dziedziny ludzkiej aktywności były ze sobą splecione, wręcz nierozerwalnie. Mowa tu oczywiście o sporcie wyczynowym, zawodowym. Sportowcy wygrywając stawali się z miejsca bohaterami narodowymi – tak było na igrzyskach rozgrywanych w starożytnej Olimpii. I nie miało znaczenia, że pojęcie narodu było wówczas zupełnie inne. Igrzyska greckie były nie tylko świętem sportowym i religijnym, były też wydarzeniem politycznym, w końcu ogłaszany był pokój olimpijski, zaprzestawano wojen. (…) Spektakl Królowie Strzelców to przedstawienie o polityce i sporcie, ale nie z punktu widzenia ideologii, władzy, państw. To historie ludzkie, dramaty sportowców, którzy znaleźli się w określonym czasie i określonej sytuacji politycznej, ideologicznej i ponoszą tego konsekwencje”.

Piotr Rowicki – dramaturg i autor tekstu sztuki „Królowie Strzelców”.

Spektakl, którego inspiracją staje się książka Zbigniewa Rokity, jest pretekstem do rozmowy na temat nierozerwalnie ze sobą splecionych – sportu i polityki. Sportowe emocje pozwalają zarówno zawładnąć masami, jak i zostać przez nie pozbawionym władzy... To sport staje się bronią w walce o wolność. Ale równie dobrze może być on narzędziem, z pomocą którego umacnia się prestiż i siłę państw autorytarnych, imperialnych, czy totalitarnych.

Spektakl nominowany był do ZŁOTYCH MASEK w kategorii Najlepszy spektakl

Obsada:

Anna Konieczna
Monika Kulczyk (gościnnie)
Katarzyna Łacisz
Mateusz Lisiecki-Waligórski
Jakub Piwowarczyk
Krzysztof Satała (gościnnie)
Tomasz Tywoniuk (gościnnie)

Inni realizatorzy

Reżyseria i opracowanie muzyczne: Piotr Ratajczak
Tekst: Piotr Rowicki, Piotr Ratajczak
Scenografia i kostiumy: Grupa Mixer
Ruch sceniczny: Aneta Jankowska, Piotr Ratajczak
Asystent reżysera: Jakub Piwowarczyk


11.11.2019r. (poniedziałek) godz. 18.00
sala widowiskowa MOK


TEATR POLSKA: SPEKTAKL "TRAGEDIA JANA"

Wstęp: bezpłatne wejściówki do odbioru w Biurze Obsługi Klienta MOK
Uwaga! Zapraszamy również do skorzystania z bezpłatnych warsztatów Teatru Chorea: CIAŁO/ RUCH/ GŁOS – AKTOR WIELOWYMIAROWY
Szczegóły: WARSZTATY Z AKTORAMI TEATRU CHOREA



Opis spektaklu

Spektakl opowiada biblijną historię Jana Chrzciciela podejmującego walkę z trawiącymi świat grzechami rozpusty, pychy, tchórzostwa i pazerności. Popada on w konflikt z prowadzącym hulaszcze życie Herodem, który przywłaszczył sobie żonę własnego brata. Kluczowym elementem intrygi jest mityczny taniec córki Herodyjady (popularnie zwanej Salome), wskutek którego niepokorny święty pozbawiony zostaje głowy. Jednak u Gawatowica - niczym w średniowiecznym misterium - zło zostaje potępione, a winni niesprawiedliwości - ukarani.
            Ten wczesnobarokowy tekst napisany w 1619 roku na jarmark świętojański w Kamionce Strumiłowej (dziś na Ukrainie) jest unikalnym zabytkiem języka polskiego i świadectwem tradycji teatru jarmarcznego. Całość odgrywana niegdyś przez uczniów kolegium jezuickiego z jednej strony zawiera elementy farsy i groteski, z drugiej boskiego lęku i grozy (mysterium tremendum). Żywy i dynamiczny język Gawatowica nie ustępuje mistrzom renesansowej literatury polskiej - Janowi Kochanowskiemu i Mikołajowi Rejowi. W dobie badań nad genami religijności VMAT2, ścierania się systemów ideologicznych i rozwoju sztucznej inteligencji warto zastanowić się nad tym, czy wiara jest w jakikolwiek sposób racjonalna? Skąd się bierze jej moc i czy ważna jest dzisiaj? Co odróżnia postawę ultrareligijną od postawy fanatycznej i jakie kanony wartości można uznać współcześnie za aktualne?
Zabawy jarmarczne, obrzędy i rytuały świąteczne o skomplikowanych korzeniach pogańsko-chrześcijańskich organizowały i nadal organizują rytm funkcjonowania naszej społeczności oraz nadają im sens. Łódzki Teatr CHOREA od lat eksperymentujący z pieśniami, obrzędami i starymi tekstami kultury jest jednym z niewielu zespołów, który może podjąć wyzwanie przywrócenia tego tekstu polskiemu teatrowi.

Obsada:

Janusz Adam Biedrzycki, Joanna Chmielecka, Paweł Głowaty, Joanna Jaworska-Maciaszek/Daria Szymańska, Michał Jóźwik, Majka Justyna, Małgorzata Lipczyńska, Anna Maszewska, Wiktor Moraczewski, Ewa Otomańska, Dorota Porowska, Tomasz Rodowicz, Elina Toneva

Inni realizatorzy

Choreografia: Liwia Bargieł
Muzyka: Tomasz Krzyżanowski
Kostiumy: Emil Wysocki
Światło: Tomasz Krukowski
Dźwięk: Marcin Dobijański

TRAILER spektaklu: TU


 

 

 

 

06.10.2019r. godz. 17.00
sala widowiskowa MOK

KABARET SMILE


Bilety: 60/70zł
dostępne w Biurze Obsługi Klienta MOK

 

Kabaret SMILE o sobie:
"Preferujemy skecze obyczajowe, bazujące na humorze sytuacyjnym oraz na charakterystycznych postaciach.
Lubimy bawić się formą. Szukamy absurdów życia codziennego i przenosimy je na scenę. Uwielbiamy śpiewać,
jeden z nas nawet potrafi, dlatego też naszą silną stroną jest piosenka kabaretowa. Unikamy humoru politycznego
bo po co parodiować komedię.
Kabaret to nasza pasja. Napisane przez nas teksty są tylko gliną, z której podczas występów, wraz publicznością,
lepimy rzeźby zwane skeczami. Każdy nasz spektakl jest jedyny i niepowtarzalny. Oglądanie nas w telewizji czy w internecie
jest jak zwiedzanie Nowego Jorku czy Wałbrzycha w Street View - Google Maps. Dlatego też jeśli kabaret Smile,
to tylko i wyłącznie na żywo."
/smile.art.pl

 

12.10.2019r. (sobota) godz. 16.00 i 19.00
sala widowiskowa MOK

Spektakl komediowy: Prywatna Klinika
II spektakle - godz. 16.00 i 19:00

Bilety:

Godz. 16:00 - http://bit.ly/PrywatnaKlinikaGlogow16_00
Godz. 19:00 - http://bit.ly/PrywatnaKlinikaGlogow19_00
Stacjonarnie: Biuro Obsługi Klienta MOK

Prywatna Klinika to inteligentna i prawdziwie śmieszna farsa, w której humor rozwija się aż po ostatnią scenę.
Lekka treść, wyraziste postaci, zawrotne tempo, zaskakujące zwroty akcji oraz świetna obsada zapewniają rozrywkę
na wysokim poziomie.

Historia Harriet rozwódki mieszkającej w eleganckim mieszkaniu w Brighton, która rozwiązuje problemy finansowe
dzięki wsparciu dwóch żonatych dżentelmenów i perfekcyjnie zorganizowanego kalendarza. Kiedy jeden z nich zostaje
unieruchomiony w łóżku przez złamaną nogę, a w progu mieszkania Harriet pojawia się dawno niewidziana przyjaciółka
Anna wraz z niestroniącym od alkoholu mężem oraz niczego nieświadome zdradzane małżonki, spektakl staje się prawdziwym
rollercoasterem emocji, pomylonych tożsamości, karykaturalnych sytuacji i arcyśmiesznych dialogów.

Sztuka napisana w 1983 r. przez mistrzów gatunku - Johna Chapman i Dave'a Freeman - nie traci na aktualności, a farsa
na związki damsko-męskie bawi kolejne pokolenia widzów.

HARRIET - Monika Fronczek / Kasia Kołeczek
ANNA - Klaudia Halejcio
MILDRED - Katarzyna Bujakiewicz / Katarzyna Anzorge
GORDON - Rafał Cieszyński
ALEK - Tomasz Oświęciński
MAGDA - Alżbeta Lenska
RYSZARD - Paweł Koślik / Wojciech Solarz

REŻYSER - Grzegorz Reszka
SCENARIUSZ - John Chapman & Dave Freeman
TŁUMACZ - Elżbieta Woźniak
SCENOGRAFIA i KOSTIUMY - Agnieszka Sasim
ZDJĘCIA - Szymon Szczęśniak

Spektakl dla widzów od 18 roku życia.
Czas trwania spektaklu 120 minut

•••••••••••••••••••
Bilety:

• Zamówienia grupowe tel. 662 771 980 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

12.10.209r. (sobota) godz. 17.00 i 20.00
Sala widowiskowa MOK

SPEKTAKL TEATRALNY "PRYWATNA KLINIKA"

15.09.2019r. godz. 19.00
Sala widowiskowa MOK

PIĘKNA i BESTIA - SPEKTAKL CHARYTATYWNY
Reżyseria: Jolanta Drzazga i Michał Buler
Skuteczni Wolontariusze zbierają na operację i rehabilitacje Honoraty Babuli.

Zaraz, gdy Bella wybiegła z jadalni, Bestia głośno zaryczał ze złości, ponieważ to była już ich druga kłótnia od zaledwie kilku godzin,
gdy dziewczyna znalazła się w pałacu. Jednak wcześniejszy grymas złości szybko ustąpił spochmurniałej skroni. Dawny książę czuł
ogromne brzemię odpowiedzialności za los jego służby, ale jednocześnie jedynych przyjaciół, gdyż wiedział, że tylko przekonanie Belli
do pozostania w pałacu, może ich uratować. Bestia, myśląc o tym bezsilnie, usiadł w fotelu, ponieważ zaczął wątpić, czy uda mu się
poskromić jego zdziczałe przez klątwę maniery, na tyle by Bella była w stanie zobaczyć w nim, choć odrobinę dobroci, bo przecież zostało
tak niewiele płatków…
Tak brzmiałby opis jednej z najbardziej przełomowych scen w tegorocznym, charytatywnym musicalu Skutecznych Wolontariuszy pt. „Piękna i Bestia”,
wystawianym na deskach Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie, już 15 września, o godzinie 19. Przychodząc na ten spektakl, będziemy świadkami
nad trudną walką ze swoim charakterem oraz skrytymi uprzedzeniami, w wyjątkowej oprawie opracowanej przez Skutecznych Wolontariuszy
oraz wychowanków Studia Talentów! Ta wyjątkowa mieszanina pomysłów oraz umiejętności zapewni wiele okazji do gromkiego śmiechu,
zadumy czy wzruszenia nad historiami, zdawałoby się, niemożliwej miłości.
Jednak najważniejszą kwestią jest to, że już przy wejściu będziemy mogli wspomóc dzielną Honoratę Babulę w spełnianiu swojego celu, jakim jest
operacja w Stanach Zjednoczonych!
Zapraszamy serdecznie!

13.09.2019r. (piątek) godz. 18.00
Sala widowiskowa MOK

PROJEKT TEATR POLSKA
- PIERWSZY SPEKTAKL - WE_SELLE

Wstęp wolny. Bezpłatne wejściówki do odbioru w Biurze Obsługi Klienta MOK

We_selle to projekt  łączący istotę teatru fizycznego, wykorzystujący różne techniki tańca współczesnego, performansu,
improwizacji z projekcjami video. Punkt wyjścia oraz główną oś spektaklu stanowi ceremonia zaślubin, która obnaża osobowości
i skomplikowane relacje weselników W spektaklu tanecznym pobrzmiewają echa „Wesela” Wyspiańskiego, z którego zaczerpnięty
został motyw rozpadu wspólnoty oraz „Ślubu” Gombrowicza jako próby walki z formą.

(..) Choreografia Mochnieja jest niezwykle dynamiczna, efektowna, wymagająca, konsekwentnie nawiązująca do ruchu codziennego;
jedynie w niektórych fragmentach odwołująca się do baletu, przywołująca echa prac Piny Bausch (… ) Energii (jeszcze!) dodaje wyrazista
muzyka Wojciecha Frycza (…) Paradoksalnie, przy całym tym rozbuchaniu inscenizacyjnym, „We_selle” wydaje się być spektaklem bardzo
intymnym, osobistym. To gorzkie (lecz jednocześnie pełne sentymentu) spojrzenie na współczesną Polskę (…) M. Baran, Gdański Festiwal Tańca

Spektakl zrealizowany we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca w ramach programu Zamówienia choreograficzne 2018

CHOREOGRAFIA: Wojtek Mochniej
DRAMATURG: Marcin Miętus
MUZYKA: Wojciech Frycz
PRODUCENT: Aleksandra Machnik
ARTYŚCI: Daniela Komędera, Katarzyna Kubalska, Kasia Kostrzewa, Izabela Zawadzka, Dominika Wiak, Monika Witkowska,
Tomek Ciesielski, Wojtek Kajdi Kapron, Paweł Urbanowicz, Wojtek Mochniej.

20.09.2019r. (piątek) godz. 17.30 i 20.15
Sala widowiskowa MOK

SPEKTAKL KOMEDIOWY - "BEREK, CZYLI UPIÓR W MOHERZE 2"

Bilety: 95zł i 125zł
Dostępnie w Biurze Obsługi Klienta MOK i

https://bit.ly/2wHQnww

Organizator: Impresariat Adria Art 

Opis spektaklu:
Berek, czyli upiór w moherze 2 / spektakl komediowy
Miejski Ośrodek Kultury, Głogów/ 20.09.2019 r., godz. 17:30 i 20:15

Zapraszamy na doskonały spektakl, będący kontynuacją przeboju „Berek, czyli upiór w moherze”!

Kultowy „Berek” powraca, a wraz z nim nasi ulubieni bohaterowie – Anna i Paweł, czyli para sąsiadów,
których kiedyś połączyła nienawiść. Dziś, kiedy oboje odłożyli na bok swoje uprzedzenia, wzajemna niechęć
zamieniła się w sympatię. Dobra zmiana – bez dwóch zdań! Może nawet za dobra... Kiedy bezustanna,
intensywna obecność Anny w życiu sąsiada doprowadza jego związek do rozpadu, Paweł postanawia
coś z tym zrobić i znaleźć sąsiadce inne zajęcie. Co skutecznie odwróciłoby od niego uwagę starszej pani?
Oczywiście mężczyzna! Problem w tym, że Anna, powodowana wyrzutami sumienia, wpada na niemal identyczny
pomysł i rozpoczyna poszukiwania nowego partnera dla Pawła. Szykują się więc dwie randki w ciemno! Co z nich wyniknie?
Sprawdźcie sami! Niespodziewane zwroty akcji, doskonały humor i dobra zabawa gwarantowane!

Autor: Marcin Szczygielski
Reżyseria: Ewa Kasprzyk

Obsada:
Ewa Kasprzyk
Maria Niklińska
Daniel Olbrychski
Antoni Pawlicki
Kamil Kula
Łukasz Płoszajski

Rezerwacja telefoniczna: 605 555 676







16.06.2019r. (niedziela) godz. 17.00
Sala widowiskowa MOK

POPOŁUDNIE TEATRALNE TEATRU INTERMEDIUM
- "Jeszcze raz Kopciuszek",
- "Fircyk w zalotach".
Reżyseria Elżbieta Bock-Łuczyńska

26.05.2019r. godz. 17.00
Sala widowiskowa MOK

TEATRALNA NIEDZIELA:
- "MIEJSCE" - TEATR NIEBANALNY z MCK MAYDAY,
- "WIANEK" - GRUPA TEATRALNA "BEZ NAZWY" z SP 11 w Głogowie,
- "PIĘĆ MINUT" - TEATR NIEBANALNY z MCK MAYDAY.
Reżyseria: Agnieszka Wolczyńska-Urbanowska

Wstęp wolny.

11.05.2019r. (sobota) godz. 19.00
Sala widowiskowa MOK

Premiera spektaklu Teatru Jednego Mostu
"NA CO CI TO BYŁO"
- na podstawie fragmentów "DO PIACHU" Tadeusza Różewicza
Reżyseria: Michał Wnuk

Wstęp wolny. Spektakl dla widzów dorosłych.

"NA CO CI TO BYŁO" to już kolejna premiera Teatru Jednego Mostu, w której widz stawiany jest w niewygodnej sytuacji.
Tym razem reżyser spektaklu Michał Wnuk sięga po dramat Tadeusza Różewicza "Do piachu ",
który zapisał się w historii polskiego teatru w sposób co najmniej kontrowersyjny.
Prób wystawienia sztuki było zaledwie kilka, a niektóre z nich zakończyły się fiaskiem.
Historia nie łatwa i też nie dla każdego...

reżyseria: Michał Wnuk

obsada: Karol Frankowski, Paweł Ławniczak, Tomasz Olczak, Adrian Olszewski, Szczepan Parchimowicz

SPEKTAKL DLA WIDZÓW DOROSŁYCH

26.04.2019r. (piątek) godz. 18.00
Sala widowiskowa MOK

Spektakl - "Sceny dla dorosłych, czyli sztuka kochania",

Obsada - Katarzyna Skrzynecka, Piotr Gąsowski, Magdalena Margulewicz, Jakub Przebindowski.

Czas trwania: 130 minut.
Bilety: 90zł/parter, 80zł/balkon.
Organizator: Agencja Artystyczna ADS

"SCENY DLA DOROSŁYCH” – brawurowa komedia w gwiazdorskiej obsadzie mistrzów scenicznego humoru.

Autorem jest Zbigniew Książek, całość wyreżyserował Krzysztof Jasiński, a muzykę do pojawiających się tam piosenek skomponował Jakub Przebindowski.  
W rolach głownych występują: – Katarzyna Skrzynecka, Magdalena Margulewicz, Piotr Gąsowski, Jakub Przebindowski.
Czwórka aktorów ma tu nie lada zadanie, ponieważ w trakcie przedstawienia każdy z nich wciela się w kilka różnych postaci.

„Trochę wstydzimy się rozmawiać o seksie, ale oglądać i podglądać uwielbiamy. Tytuł sztuki jest prowokujący, opowiadamy o grupie szczególnych ludzi,
trochę dewiantów, trochę neurasteników, totalnie pogubionych w życiu z powodów seksu. Sam temat nie jest nowością. W sztuce przyglądamy się układom
dwójkowym z dużym poczuciem humoru, przymrużeniem oka, dowcipem, ale i wielką dobrocią dla ludzi.” – Jakub Przebindowski.

Dodatkową atrakcją przedstawienia jest włączanie przez aktorów do gry publiczności. Prowokowani stale i zaskakiwani widzowie doskonale się bawią!

10.03.2019r. (niedziela) godz. 12.00
Sala widowiskowa MOK

TEATR MŁODEGO WIDZA - "KOT W BUTACH"
- Teatr Zdrojowy z Jeleniej Góry

Bilety:
- 15zł/rodzinny/dziecko + opiekun,
- 10zł/bilet pojedynczy.

Organizator:
Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie

Jan Brzechwa
KOT W BUTACH
Reżyseria: Bogdan Nauka
Muzyka: Bogumił Pasternak
Scenografia: Diana Jonkisz
Lalki: Daria Sikora

Premiera – 02 lutego  2019 r.

OBSADA:
LIDIA LISOWICZ,
DOROTA FLUDER- GŁOWADZKA,
DIANA JONKISZ,
DOROTA BĄBLIŃSKA-KORCZYCKA,
ZUZANNA ŁUCZAK, 
SŁAWOMIR MOZOLEWSKI,
JACEK MAKSIMOWICZ,
SYLWESTER KUPER,
RADOSŁAW BINIEK,
RAFAŁ KSIĄDZYNA,

Jeden z najpopularniejszych utworów dla najmłodszych tym razem w nieco innej konwencji. Spektakl nawiązuje w warstwie plastycznej do teatru barokowego.
A skoro barok, to opera. A skoro opera to śpiew. Znana historia w formie spektaklu muzycznego pokaże zabawę konwencjami teatralnymi.
Na scenie zobaczymy przepiękne lalki autorstwa Diany Sikory oraz grę w żywym planie.

Nie jestem zwykłym kotem,

Wnet się przekonasz o tym.

Są koty maltuzjańskie,

Kubańskie i birmańskie,

Syjamskie i tobolskie,

Są chińskie i są polskie,

A ja - to rzadka rasa,

Rasa, co dotąd hasa

Na Wyspach Bergamutach

I zawsze chadza w butach.




24.03.2019r. godz. 16.00 i 19.00
Sala widowiskowa MOK

SPEKTAKL KOMEDIOWY "KOCHANIE, WRÓCIŁEM!"

Bilety:
105zł/parter,
90zł/balkon
Dostępne w Biurze Obsługi Klienta MOK oraz na www.kupbilecik.pl
zamówienia grupowe: +48 662 771 980

Organizator:
Agencja Copacabana

Kochanie, wróciłem! - fantastyczna komedia z gwiazdorską ośmioosobową obsadą, 24 marca w Głogowie! (2 spektakle)

Jeśli w znanym porzekadle "stara miłość nie rdzewieje" jest odrobina prawdy, to francuska komedia "KOCHANIE, WRÓCIŁEM!"
najlepiej tego dowodzi. Severine jest właścicielką dobrze prosperującego paryskiego wydawnictwa i nieco słabiej prosperującego
życia osobistego. Ma co prawda atrakcyjnego adoratora, ma wyluzowanego dorosłego syna i nawet ponownie w jej życie wkracza
były mąż - skruszony i pełen dobrej woli do pojednania... za prawie każdą cenę. Cóż, kiedy syn nie zna swojego ojca, ojciec nie wie,
że ma syna, adorator nie wie nic o byłym mężu, były mąż nie akceptuje adoratora, który adoruje nie tylko żonę byłego męża, o czym,
oczywiście Severine nie wie... Trochę skomplikowane? Wobec tego dodam jeszcze tylko, że w wydawnictwie pojawia się druga była
żona byłego męża właścicielki,o czym Severine również nic nie wie, a Jean-Pierre, czyli były mąż obu pań zaraz się dowie...

 "KOCHANIE, WRÓCIŁEM!" to znakomita komedia będąca swoistym lustrem, w którym w przerwach pomiędzy wybuchami śmiechu
przeglądamy się my wszyscy - widzowie w teatrze i główni aktorzy w naszym własnym życiu. Jest jeszcze jedna, może najważniejsza
bohaterka tej zabawnej sztuki - miłość.

Ta, dla której i dzięki której żyjemy. Z głęboką wiarą, że choć "stara" - to nie "zardzewieje".

Ośmioosobowa obsada gwarantowana:
- Maria Pakulnis
- Katarzyna Zielińska
- Marta Wierzbicka
- Jan Jankowski
- Grzegorz Pawlak
- Marcin Troński
- Wojciech Wysocki
- Bartosz Obuchowicz

22.02.2019r. (piątek) godz. 18.00
Sala widowiskowa MOK

KABARET SKECZÓW MĘCZĄCYCH

15-lecie Kabaretu Skeczów Męczących

Przez 15 lat na scenie Kabaret Skeczów Męczących zdążył udowodnić, że jest jedną z najjaśniejszych gwiazd polskiego kabaretu.
To właśnie KSM wprowadził na scenę, a potem w codzienne anegdoty całą masę charakterystycznych postaci, powiedzeń i żartów.
I właśnie niepowtarzalni bohaterowie ich skeczów będą motywem przewodnim spektaklu z okazji 15-lecia zespołu. Zupełnie nowe
perypetie tych, dzięki którym pokochaliście Kabaret Skeczów Męczących. Najbardziej lubiane postaci w niespotykanych dotąd odsłonach.
Premierowy program, pełen nowych skeczy, które już zaraz staną się absolutnymi hitami.

Pamiętasz jak to było mieć 15 lat? – taki właśnie jest program Kabaretu Skeczów Męczących – pełen entuzjazmu, lekkości i niepohamowanej
radości. W połączeniu ze scenicznym doświadczeniem i niepowtarzalnym stylem KSM powstał legendarny spektakl, którego nie możesz przegapić.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.